KPMG Romania a anuntat, recent, castigatorii primei editii a concursului KPMG International Case Competition, faza nationala. Echipa EconoMystics, formata din Rares Popescu, Maria Popescu, Andreea Orindaru si Radu Ciobanu, studenti ai Academiei de Studii Economice Bucuresti, va reprezenta Romania in ultima etapa a competitiei, care va avea loc la inceputul lunii aprilie in Sao Paolo, Brazilia.
KPMG Romania a decis sa se alature KPMG International Case Competition pentru prima oara in acest an si ii acorda, astfel, echipei EconoMystics sansa unica de a-si testa si imbogati cunostiintele si spiritul antreprenorial in cadrul unei competitii de mare amploare ce a atras anul acesta aproximativ 14.800 de studenti din 400 universitati si 23 de tari.
Serban Toader (al treilea, de la stanga la dreapta), Senior Partner al KPMG Romania, afirma: „Este o oportunitate extraordinara pentru studentii ambitiosi care aspira la rezultate exceptionale. Sunt deja cativa ani de cand noi, KPMG Romania, am inceput sa investim sistematic in educatia tinerilor, iar implicarea noastra in aceasta competitie internationala este parte integranta a investitiei noastre. KPMG International Case Competition le ofera studentilor sansa de a intra in contact cu lumea consultantei, ii ajuta sa-si descopere si dezvolte punctele forte si, totodata, sa adauge un plus de valoare CV-ului lor. KPMG Romania isi pastreaza ambitia de a ajuta mediul de afaceri din Romania si am convingerea ca spiritul antreprenorial este esential in aceasta dezvoltare. Acest concurs ofera sansa potentialilor viitori leaderi de a-si testa, aplica si extinde cunostintele si aptitudinile antreprenoriale alaturi de specialistii KPMG din intreaga lume”.
Ada Palea (prima, din dreapta), Director People, Performance & Culture al KPMG Romania, subliniaza: „Consideram KICC o modalitate unica pentru studenti de a se expune lumii reale a afacerilor, intrucat ofera perspective pe care putini au sansa de a le explora pe parcursul studentiei. KPMG International Case Competition incurajeaza creativitatea si spiritul de echipa, premiaza originalitatea, dezvolta abilitatile si stimuleaza atat spiritul antreprenorial, cat si pe cel competitiv”.
KPMG International Case Competition este o competitie de mare anvergura, care permite unor tineri ambitiosi si cu rezultate exceptionale sa-si puna la bataie creativitatea si cunostintele pentru dezvoltarea unor solutii fiabile la probleme reale cu care se confrunta mediul de afaceri. Aceasta competitie are menirea de a-i scoate pe potentialii viitori leaderi din zona lor de confort, de a-i introduce in lumea complexa si dinamica a mediului de afaceri, ajutandu-i astfel sa-si maximizeze potentialul.