NNDKP e prezenta in topul 100 al revistei Global Arbitration Review

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a anuntat astazi ca a fost evidentiata in GAR 100, topul anual al revistei Global Arbitration Review, care selectioneaza firmele de avocatura cu expertiza remarcabila in arbitraje internationale. NNDKP este singura firma din Romania care a fost inclusa in acest top trei ani la rand, din 2011 si pana acum.

„Implicarea firmei in peste 30 de arbitraje (in perioada investigata de GAR 100) a caror valoare a pretentiilor insumeaza 1 miliard de dolari si reprezentarea cu succes, de-a lungul timpului, in litigii de comert international a clientilor internationali si locali de renume, sunt cateva dintre elementele care au condus la prezenta NNDKP in clasament”, se arata intr-un comunicat NNDKP.

Printre clientii firmei de avocatura s-au aflat Electrocentrale Bucuresti, fondul de investitii Bluehouse Capital, firma de consultanta olandeza VAPRO, Bechtel, Guvernul Romaniei, Asmita Gardens si Star Project Development.

GAR 100 remarca si activitatea NNDKP in procedura de recunoastere si punere in executare a hotararilor arbitrale straine pe teritoriul Romaniei – faptul ca NNDKP a acordat consultanta societatii Arlynn in cadrul procedurii vizand recunoasterea si executarea in Romania a unei hotarari a Curtii de Arbitraj International din Londra (LCIA) in baza careia partea adversa a fost obligata la plata unei sume de peste 70 milioane de euro, dar si asistenta juridica acordata societatilor Portinox si Scanstick in alte doua proceduri avand ca obiect recunoasterea unor hotarari arbitrale straine sub imperiul regulilor ICC.

„O echipa dedicata de avocati pasionati si inimosi, cu energii inepuizabile, care au dovedit o pregatire interdisciplinara exceptionala, atentie la detalii si capacitate de sinteza, rezistenta la efort, admirabile calitati organizatorice si raspuns rapid si corect in situatii de presiune plaseaza NNDKP in topul alegerilor clientilor pentru litigii arbitrale de anvergura care implica sensibile chestiuni de drept substantial alaturi de cele de drept procedural”, apreciaza Sorina Olaru (Cretu), partener NNDKP din departamentul de Litigii.

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen este promotor al avocaturii de afaceri in Romania si in prezent are o echipa formata din 115 avocati, 35 de consultanti si 75 de angajati, birouri proprii la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov si Craiova si ofera servicii integrate juridice si de taxe companiilor care isi desfasoara activitatea in Romania.

Global Arbitration Review (GAR) este liderul mondial al publicatiilor ce abordeaza exclusiv domeniul arbitrajului international din intreaga lume, oferind stiri de ultima ora, comentarii si analize, dar si opinii ale celor mai renumiti practicieni.