Andersen își consolidează prezența în Europa

După ce au operat sub numele Andersen Tax, Andersen Legal și Andersen Tax & Legal, firmele membre ale Andersen Global în Europa vor funcționa acum sub un singur brand, „Andersen”, reflectând abordarea unitară a firmei ce oferă servicii de consultanță fiscală și juridică la nivel global. Anul acesta vor urma rebranding-uri similare în alte regiuni ale lumii.

Acest anunț a fost făcut după ce, anul trecut, firma din SUA a trecut de la brandul „Andersen Tax” la „Andersen”. Firme membre din 12 țări europene – Cipru, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Luxemburg, Polonia, Portugalia, Spania, Elveția și Regatul Unit – vor funcționa sub numele Andersen. Adoptarea acestui brand de către firmele OrienTax și Szabo Keleman & Partners marchează debutul Andersen în Ungaria. De asemenea, B.A. Tax Accountants din Luxemburg se va alătura echipei Andersen.

În Europa, Andersen Global este, de asemenea, prezentă în Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Kazahstan, Moldova, Țările de Jos, Macedonia de Nord, Republica Kosovo, România, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ucraina prin firmele colaboratoare și intenționează să își extindă în viitor prezența la nivel regional în Europa Centrală și de Est, precum și în Scandinavia.

În România Țuca Zbârcea & Asociații este firmă colaboratoare a Andersen Global din martie 2019.

Adoptarea mărcii Andersen în Europa constituie cea mai bună dovadă a amplorii serviciilor, inclusiv juridice, pe care organizația le oferă clienților săi, la nivel global, în 86 de țări, din care 23 de țări europene.

„Brandul nostru comun, Andersen, reflectă unitatea culturii corporative și cuprinde tot ceea ce facem noi, ca organizație globală. Arată că avem capacitatea de a oferi cele mai bune servicii, precum și angajamentul de a investi în oamenii noștri”, a declarat Mark Vorsatz, Președinte al Andersen Global și CEO al Andersen. „Fiecare dintre firmele membre și colaboratoare care fac parte din organizația noastră promovează principiile responsabilității sociale și transparenței. Motorul expansiunii noastre globale continuă să fie nevoile clienților și recunoașterea faptului că cel mai bun mod de a servi clienții este de a le oferi servicii integrate și libere de orice constrângeri de independență”.

Tranziția către brandul Andersen în Europa constituie o etapă importantă pentru organizația globală, care a debutat în anul 2002, când 23 de foști parteneri din cadrul firmei Arthur Andersen au constituit WTAS, firmă activă la acel moment exclusiv în domeniul consultanței fiscale. În 2014, grupul a adoptat marca Andersen Tax, deoarece aceasta reprezenta cel mai bine valorile firmei, cum ar fi principiul priorității nevoilor clientului, responsabilitatea socială și transparența. Organizația a crescut exponențial în Europa începând din 2013, când firma membră fondatoare din SUA, Andersen Tax LLC a constituit Andersen Global (fosta WTAS Global). Prezența în Europa a început cu doar două locații în 2013 și s-a extins ulterior la peste 50 de locații, numărând în prezent aproape 2.000 de profesioniști din domeniul fiscal și juridic, precum și peste 300 de parteneri.

„Multe țări și regiuni, cum ar fi Regatul Unit, insistă ca firmele profesionale să își separe diviziile de audit de cele de consultanță fiscală, pentru a asigura integritatea și independența”, a declarat Paolo Mondia, Director Co-Regional pentru Europa. „Avem un avantaj din punct de vedere concurențial pe piața europeană, unde oferirea unor servicii combinate – fiscale și juridice -, libere de orice constrângeri de independență constituie excepția, iar clienții noștri au fost extrem de receptivi la acest model”.

Andrea De Vecchi, Director Co-Regional pentru Europa, a adăugat: „Oferind atât servicii juridice, cât și fiscale, am putut să ne extindem la nivel regional și global, să ne îmbunătățim ofertele de servicii și să le asigurăm clienților noștri, în mod unitar, beneficiile și resursele unei firme globale.”

Pe parcursul anului 2020, firmele membre din întreaga lume vor adopta brandul Andersen, în timp ce organizația globală va continua să pătrundă mai adânc pe piețele esențiale, inclusiv în Africa și Orientul Mijlociu. Viziunea Andersen este aceea de a dezvolta un model unitar de servicii profesionale, care să ofere cele mai bune servicii în întreaga lume.