PKF Finconta are un nou logo, vibrant și dinamic

Grupul PKF Finconta a lansat noua identitate vizuală a brand-ului în cadrul evenimentului desfășurat miercuri 19 aprilie sub titulatura “ESG și Raportul de Sustenabilitate”. Cu această ocazie a fost prezentat participanților un nou logo cu un design modern, care încorporează literele PKF și include o pictogramă cu cinci secțiuni. Acestea reprezintă cele cinci regiuni din rețeaua globală PKF reprezentate grafic prin suprapunere, la fel ca și ambițiile și aspirațiile specialiștilor din echipa companiei. Designul și elementele grafice au fost create în culori vibrante, reprezentând încrederea, seriozitatea și profesionalismul PKF. Momentului lansării a fost special ales pentru a promova în același timp specialiștii calificați care oferă consiliere în pregătirea strategieiși a raportării de sustenabilitate.

Sustenabilitatea reprezintă unul dintre cele mai răspândite concepte în zona financiară. În anul 1987 a fost definită dezvoltarea sustenabilă ca fiind dezvoltarea care îndeplinește nevoia prezentului fără a compromite generațiile viitoare. O viziune mai modernă a conceptului de sustenabilitate câștigă teren în sensul considerării acestuia ca partea managementului de business care asigură reducerea sau minimizarea riscurilor non-financiare: mediu, social și guvernanță.

Grupul PKF Finconta este format din cinci societăți cu capital  românesc – PKF Finconta, PKF Finconta Consultanta, PKF Finconta HR, PKF Finconta ESG și Finconta Consulting SRL, membre ale organismelor profesionale naționale CECCAR, CAFR, CCFR și UNPIR. Prin intermediul  acestora, compania oferă consiliere în afaceri și servicii specializate conexe prin domeniile sale principale de expertiză: analiză financiară corporativă, audit, consultanță fiscală,  contabilitate,  insolvență, prețuri de transfer, salarizare și administrare personal, raportare ESG.