In ultimele saptamani au fost publicate pe site-ul Directiei Generale a Vamilor peste 20 de proiecte de ordine de implementare a noului Cod Vamal al Uniunii Europene si a legislatiei secundare aferente in legislatia nationala. Pe baza acestora, operatorii economici se vor pregati pentru derularea operatiunilor in noile conditii incepand cu 1 mai 2016.
Deloitte Romania si BusinessMark Event Management, anunta organizarea seriei de seminarii cu tema „Normele Noului Cod Vamal, explicate. In practica”. Seminariile vor avea loc astfel:
- CLUJ-NAPOCA: 7 IUNIE 2016
- BUCURESTI: 14 IUNIE 2016
- TIMISOARA: 16 IUNIE 2016
Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul seminarului se vor afla:
- Noua procedura privind respingerea declaratiilor in sistemul RCDPS
- Constituirea garantiilor pentru toate taxele, inclusiv TVA
- Ce se intampla cu operatiunile vamale aflate in derulare la data de 1 mai 2016
- Ce se intampla cu autorizatiile detinute in prezent
- Operator Economic Autorizat – obligatie sau necesitate
- Procedura de export in cazul persoanelor nestabilite in Uniune
- Instrumente de securizare a valorii in vama – Informatii Obligatorii si metode de ajustare
- Redeventele si valoarea in vama
- Informatii despre modificarea procedurilor speciale: depozitare, prelucrare, utilizari specifice
- Modificarile aduse procedurilor simplificate
Temele vor fi analizate de specilisti in domeniu printre care se numara:
- MIHAI PETRE – Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte Romania
- DANIELA NEAGOE – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte Romania
- COSMIN DINCA – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte Romania
- ANCA LUPUSORU – Consultant Servicii Fiscale, Deloitte Romania
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.