Media Consulta International, compania condusă de Mihai Craiu, a înregistrat venituri totale de aproximativ 3 milioane de euro și un profit de 500.000 de euro în anul 2016, compania plasându-se astfel în zona jucătorilor extrem de stabili pe piața media, se arată într-un comunicat de presă remis Legal Marketing.
Integratorul de business opereaza 5 linii de business: divizia de Publicitate full service (55% din profitul raportat), divizia Barter Bank (8% din profit), divizia de licitatii, e commerce și special events (10% din profitul companiei), divizia Investiții Financiare (5% din profitul realizat) și divizia investiții în Real Estate (22%din profit), care capitalizează profiturile înregistrate de companie.
Compania reunește și interesele de acționariat ale revistei economice online Săptămâna Financiară, relansată în februarie 2015. În 2015, conform datelor disponibile pe site ul mfinante.ro, Media Consulta International a realizat venituri totale de aproximativ 2 milioane de euro, rata profitului fiind de 17% față de venituri. Tot în 2015, Media Consulta International a dezvoltat și apoi a vândut postul de televiziune locală Dobrogea Tv, lansat în 2011. Media Consulta International a mai vândut și Școala de Televiziune Tudor Vornicu către trustul Prima TV.
Media Consulta reprezintă un model de business antreprenorial, având o capacitate de răspuns uriașă, capabilă să mobilizeze într-o structură de tip umbrelă, pana la 200 de angajați. În plan intern operează cu 16 angajați și 15 colaboratori permanenți pentru toate liniile de business, iar în plan internațional cu 10 angajați care se ocupă numai de promovare și vânzare a serviciilor oferite.
Compania are birouri deschise în Franța, ce acoperă toată Coasta de Azur, Spania, UK și Elveția, exportând astfel produsele modelului de business, prin accesarea de resurse financiare noi pentru investițiile imobiliare efectuate în plan internațional.
Având linii de finanțare a activității curente deschise în România la Garanti Bank, dar și finanțare externă de la bănci internaționale, Media Consulta International a decis o mărire de capital social din profiturile realizate și nerepartizate în ultimii ani. Astfel, compania urmărește în atragerea unei investiții noi în piața de real estate de prestigiu internațional.
Indicatorii macroeconomici realizați de Media Consulta International ca solvabilitate, profitabilitate și lichiditate, plasează compania în zona jucătorilor extrem de stabili. În acest moment, compania are capitaluri proprii și grad de îndatorare disponibile. Acestea sunt elemente necesare în construcția unui buget cu leverage de multiplu de 10 față de capitalurile proprii, care să permita o investiție considerabilă într-un proiect internațional de anvergură.
Managementul companiei este asigurat de Mihai Craiu, founder și CEO, care conduce o echipă bine pregatită profesional, alcătuită din consultanți de business și seniori din marketing, publicitate, audit și strategie financiară.