Inceput acum 2 ani si jumatate prin prezenta in grila The Money Channel a singurei emisiuni consacrata pietei avocaturii si consultantei din Romania, Legile Afacerilor, parteneriatul dintre Lion House si televiziunea de business intra incepand cu 1 octombrie 2011 intr-o noua faza.
Lion House va functiona ca Business Developer pentru The Money Channel. Compania poate acoperi astfel cererile clientilor sai din piata avocaturii si consultantei, precum si a celor de business, de servicii de imagine si publicitate construite in co-productie cu The Money Channel.
Contractul prevede ca publisherul Revistei Romane de Consultanta va actiona ca producator delegat pentru produse care se pot regasi in grila de programe a postului.
Lion House isi securizeaza astfel exclusivitatea pe piata avocaturii si consultantei pe unica televiziune de afaceri din Europa Centrala si de Est si lanseaza noi oportinitati de promovare pentru clientii sai.
Produsul media propriu pentru piata TV, emisiunea Legile Afacerilor, va fi pozitionata pe segment premium in noua grila: vineri in direct de la ora 18, incepand cu data de 7 octombrie, inaintea celui mai important jurnal de stiri de business din Romania, difuzat la ora 19. De asemenea, reluarile sunt in prime-time week-end, pastrand intervalul 18.00-19.00, atat sambata cat si duminica.
Money Channel a trecut recent printr-un proces de marire a spatiului de emisie, de diversificare a grilei de programe si de dezvoltare a programelor de actualitati.
Daniel Apostol, Directorul Executiv al The Money Channel: „Parteneriatul cu Lion House vine sa aduca valoare adaugata productiilor actuale ale Money Channel, prin construirea unei serii de proiecte tematice care sa deserveasca interesul unui public mai larg pentru subiecte cu impact major. Producatorul delegat Lion House va respecta grila de programe si principiile editoriale ale statiei, iar relatia sa cu mediul de afaceri si expertiza anterioara fac posibila dezvoltarea ofertei de produse prin care statia isi va spori cifra de afaceri.”
Andrei Cristea, Director Lion House: „Este o provocare, ca dintr-o agentie nisata, sa ne diversificam target-ul de clienti si vanzari astfel incat sa asiguram o buna parte din necesarul unei statii TV. Cred ca printr-o colaborare eficienta cu departamentele The Money Channel vom aduce plus valoare atat pe segmentul de programe, lideri din business prezenti pe ecran cat si, foarte important si pragmatic vorbind, ca incasari. Ne vom concentra pe editii speciale, consacrate pietelor de nisa si domeniilor de business care pot genera profit de imagine si in-come financiar, precum si notorietate pentru statie.”