Legal Innovation şi Lion House: mai mult decât o licenţă exclusivă. Parteneriat pentru excelenţă în avocatură românească, cu editori, tehnică de research şi prezenţa la Gala de premiere a publisher-ilor britanici.

Editorii noştri au conceput submission-ul din acest an, ce va fi transmis către casele de avocatură şi acesta a fost supervizat şi completat de echipa de publisheri de la Londra a Special Report-ului The Times / Legal Innovation. Avem onoarea că Head of Publishing al proiectului din Marea Britanie să se implice în acest demers, care devine astfel cel mai complet şi relevant studiu despre avocatură românească. Nu premiem doar creativitatea brand-urilor renumite şi a echipelor de top, dar şi pe cea a avocaţilor individuali, a liderilor de opinie, a celor care sunt vocile profesiei. Revista va apărea într-un tiraj auditat de BRAŢ (Biroul Român de Audit al Tirajelor) de 9.000 exemplare în 200 pagini şi va fi completată zi de zi de ştiri, materiale, interviuri, analize sectoriale pe portalul www.LegalMarketing.ro ce va fi relansat cu o nouă echipa editorială ce are că misiune stoparea ideilor păguboase şi mai ales implicarea din inerţie şi din lipsa de alternativă de către firmele româneşti în “conţinutul premium” promovat de câteva site-uri juridice, în fapt transcrieri sau, tendinţa cvasi-generală de copy-paşte ale materialelor apărute pe portaluri din afară, printre care inclusiv The Times / Legal Innovation, Bloomberg, Financial Times. Evident, fără citarea sursei.

Noul www.LegalMarketing.ro va găzdui Guest Writeri dintre personalităţile care conduc destinele avocaturii româneşti, corifei ai profesiei implicaţi în managementul entităţilor ei.