King & Spalding, regele junglei in avocatura

Potrivit informatiilor publicate pe site-ul The Lawyer, veniturile firmei de avocatura King & Spalding au depasit pragul de 1 bilion de dolari, pentru prima data anul trecut, avand in vedere ca cifra de afaceri a crescut cu 9%.

S-a inregistrat o crestere a veniturilor,  de la 934 milioane de dolari, calculata pentru anul 2014, la 1.02 bilioane de dolari, in anul 2015. Profitul mediu pentru parteneriatele de capital a crescut si acesta, de la 2.36 milioane de dolari la 2.5 milioane de dolari.

Cu o experienta veritabila de peste 130 de ani in domeniu, King & Spalding este o firma internationala de avocatura ce are in portofoliu o gama variata de clienti. Au 900 de avocati in peste 18 birouri din Europa, Statele Unite ale Americii, Orientul Mijlociu si Asia.

Coca-Coca Company, Google, Toyota, Johnson & Johnson, Microsoft Corporation, PricewaterhouseCoopers, IBM, Shell Oil Company sunt doar cativa dintre clientii de top cu care au colaborat.

Desi biroul din Londra al celor de la King & Spalding inca nu si-a finalizat raportul anual este cunoscut faptul ca in anii anteriori s-au bucurat de o inregistrare a cifrei de afaceri de 14 %  intre anii 2013-2014, mai exact, intr-un limbaj al cifrelor: de la 37.4 milioane la 42.6 milioane.

Pe site-ul firmei de avocatura se mentioneaza ca exista 24 de parteneri in biroul londonez, cele mai noi angajari aducand in firma nume precum cel al lui Nick Cherryman, fostul director de dispute internationale al casei de avocatura Fried Frank Harris Shriver & Jacobson si Berwin Leighton Paisner, director cu experienta advocacy la Stuart Isaacs QC.

Cele mai notabile reusite ale firmei de avocatura King & Spalding, din anii 2014 si 2015, includ deschiderea biroului din Tokyo, prin cooptarea celor patru parteneri de la Ashurst; si achizitia celei mai mari companii de food delivery din Turcia, Yemeksepeti, de catre Delivery Hero,  grupul german si liderul pietei de comenzi online de mancare.