Dinamica HR a societăților de avocatură în anul 2018

Fie că vorbim despre recrutări sau despre promovări interne, societățile de avocatură din România au acordat atenție și dinamicii HR iar mesajul transmis în piața a fost unul legat de sănătatea organizațională și de volumul tot mai mare de proiecte.

NNDKP

În luna martie, Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a anunțat promovarea a trei avocați în structura parteneriatului. Această decizie reconfirmă strategia NNDKP de a stimula dezvoltarea internă a avocaților pe toate nivelurile de senioritate și de a continua consolidarea poziției sale ca unul dintre liderii pieței de avocatură de business din România.

Corina Dumitru și Răzvan Vlad au fost promovați parteneri în cadrul departamentului de Corporate/M&A, iar Lavinia Ioniță Rasmussen a fost promovată partener în cadrul practicii de Tranzacții Imobiliare.

Pe lângă promovările la nivelul parteneriatului, în cadrul echipei NNDKP au mai fost promovați patru avocați Asociați Manageri: Iurie Cojocaru (Mediu și Protecția Datelor, Ioana Grigoriu (Tranzacții Imobiliare), Mădălina Pancă (Corporate/M&A) și Alina Vizitiu (Corporate/M&A) și trei avocați Asociați Seniori: Irina Albu (Mediu și Protecția Datelor), Alina Dumitru (Proprietate Intelectuală) și Raluca Maier (birou NNDKP Cluj).

Corina Dumitru face parte din echipa NNDKP din anul 2007. Ea are o experiență profesională de peste 15 ani în domeniul juridic. Corina este specializată în domeniul fuziunilor și achizițiilor, dreptului societar și tranzacțiilor comerciale, având de asemenea experiență semnificativă în drept bancar și finanțări. Corina a asistat un număr important de investitori, societăți naționale și multinaționale, bănci și instituții financiare în tranzacții de anvergură în România.

Lavinia Ioniță Rasmussen face parte din echipa NNDKP din anul 2005. Cu o experiență profesională de peste 12 ani, Lavinia își consolidează poziția de lider al zonei de servicii juridice prin promovarea ca Partener al practicii de Tranzacții Imobiliare a firmei. Experiența Laviniei acoperă toate segmentele specifice industriei, negociind și finalizând cu succes proiecte și structuri de business complexe, oferind asistență în configurarea tranzacțiilor, problematici în faza de dezvoltare, construcții și urbanism și aplicând soluții integrate de exit. Lavinia este totodată specialist în contracte de tip FIDIC.

Răzvan Vlad face parte din echipa NNDKP din anul 2013. El are o experiență de peste 14 ani în consultanță juridică. Răzvan este specializat în domeniul dreptului societar, fuziuni și achiziții precum și în aspecte specifice de reglementare și derulare a contractelor FIDIC în proiecte majore de infrastructură. Răzvan a asistat clienți în proiecte complexe din domeniile precum auto și industrie grea.

În luna mai, societatea de avocatură și-a consolidat echipa de Dreptul Muncii prin cooptarea Gabrielei Dinu în calitate de Asociat Manager.

NNDKP a anunțat cooptarea Gabrielei Dinu în calitate de Asociat Manager în practica de Dreptul Muncii. Cu o experiență profesională de peste 15 ani, Gabriela este specializată în domeniul legislației muncii și al relațiilor de muncă. Înainte de a se alătura echipei NNDKP, Gabriela a lucrat în calitate de asociat senior în cadrul casei de avocatură Țuca, Zbârcea și Asociații unde a fost implicată în proiecte din domenii precum dreptul muncii, drept comercial sau litigii.

În cadrul NNDKP, Gabriela va asista clienții în toate aspectele relevante ariei de practica, inclusiv referitoare la contractele individuale de muncă, concedieri individuale sau colective, și relațiile colective de muncă.

Luna decembrie a adus un nou coordonator al echipei de TVA prin cooptarea lui Alexandru Aparaschivei.  Alexandru are o experiență profesională de peste 12 ani în domeniul consultanței fiscale fiind specializat în toate aspectele referitoare la TVA. El și-a construit cariera profesională activând exclusiv în  firme de consultanță din grupul așa numit ”Big4” unde a ocupat diverse funcții până la cea de director. De-a lungul carierei sale profesionale, a fost implicat în proiecte complexe din domenii precum fuziuni și achiziții, energie, resurse naturale, servicii financiare sau dispute fiscale.

În cadrul NNDKP Consultanță Fiscală, Alexandru va coordona echipa de TVA consolidată de-a lungul ultimilor 10 ani și care va continua să asiste clienții în toate aspectele relevante acestui domeniu la cele mai înalte standarde de calitate si client service. El preia acest rol de la Adina Vizoli-Alexandru care a decis sa facă un nou pas în cariera sa profesională.

„Coerența și consistența sunt două dintre valorile care stau la baza parcursul nostru profesional și care au reprezentat valori promovate continuu de echipa NNDKP Consultanță Fiscală. Suntem încântați că am reușit să construim și să menținem de-a lungul ultimului deceniu o echipă integrată, de elită, în rândurile căreia suntem cu toții încântați să îi urăm bun-venit lui Alexandru.” a declarat Alina Timofti, Tax Partener și unul dintre coordonatorii NNDKP Consultanță Fiscală.

PeliFilip

Societatea de avocatură PeliFilip a anunţat în luna mai următoarele promovări interne: Ioana Roman, Eliza Baias și Mihnea Săraru sunt promovați în poziția de partener, Raluca Pușcaș, Alexandra Manciulea și Alexandru Goșa sunt promovați în poziția de counsel, Mirabela Maria și Ana Pantilică sunt promovate în poziția de avocat senior.

Ioana Roman, partener (Departamentul de Drept imobiliar și proiecte)

“Am avut oportunitatea să cresc profesional alături de echipa PeliFilip, o comunitate unită, dinamică şi ambițioasă formată din unii dintre cei mai buni avocați din România. Sunt mândră că, alături de colegii mei, am participat de-a lungul timpului la cele mai mari tranzacții din România. M-au atras în special proiectele complexe care m-au provocat să găsesc soluții inovatoare pentru clienții noștri, stabilind astfel precedente în practica juridică. Promovarea în poziția de partener este o onoare pentru mine și am încredere că, împreună, vom continua să ne implicăm cu succes în proiecte complexe și interesante și să oferim servicii de înaltă calitate clienților noștri.”

Eliza Baias, partener (Departamentul de Drept societar, fuziuni și achiziții)

“Am acceptat onorată propunerea colegilor mei de a deveni partener în acest an aniversar, ca o încununare a parcursului meu în cadrul firmei. Mi-am început cariera în 2008 alături de avocații care au pus bazele PeliFilip, care mi-au fost mentori, coechipieri și buni prieteni și care au contribuit la dezvoltarea mea atât pe plan profesional cât și personal. Alături de această echipă privesc cu entuziasm spre următoarele provocări profesionale care mă așteaptă în această nouă calitate.”

Mihnea Săraru, partener (Departamentul de Rezolvare a disputelor)

“Mulţumesc partenerilor PeliFilip pentru încrederea şi susţinerea care mi-au fost acordate pe întregul parcurs al colaborării noastre de până acum, precum şi pentru invitaţia de a mă alătura lor, invitaţie pe care am acceptat-o cu entuziasm şi responsabilitate. Privesc această nouă etapă profesională prin ochii tânărului care, acum opt ani, aflat la începuturile carierei, s-a alăturat firmei în căutarea unui colectiv care să îi împărtăşească valorile și consider că întâlnirea pe planul valorilor și al orientării pentru atingerea performanței a stat la baza dezvoltării mele profesionale în cadrul departamentului de rezolvare a disputelor al PeliFilip. Aceleaşi valori şi standarde mă vor ghida în continuare atât în relaţia cu colegii mei, cât şi cu clienţii care ne încredinţează mandate, al căror sprijin şi încredere m-au susținut să ajung aici.”

Raluca Pușcaș, counsel (Departamentul Comercial)

“Sunt bucuroasă că fac parte dintr-o echipă de avocați profesioniști și talentați, iar această nouă etapă profesională li se datorează în egală măsură și lor. Activitatea noastră cere o determinare permanentă și înțelegerea provocărilor cu care se confruntă clienții, astfel încât să le propunem soluții creative și adaptate la un mediu de business într-o continuă evoluție, inclusiv din perspectiva reglementărilor la nivel european. Specializarea mea diversificată, în domeniul serviciilor financiare, precum și în arii complementare din zona comercială, într-o serie variată de industrii și în domeniul protecției datelor cu caracter personal îmi va oferi posibilitatea de a dezvolta servicii integrate pe care să le oferim clienților. Sunt încântată că pot să îmi dedic experiența și cunoștintele unor proiecte interesante în cadrul echipei PeliFilip cu care împărtășesc aceleași valori de profesionalism și performanță.”

Alexandra Manciulea, counsel (Departamentul de Finanțări bancare și piețe de capital)

“Alături de echipa PeliFilip am scris pagini de istorie: de la primul transfer de business bancar din România în 2010, la prima finanțare bancară de 1 miliard de euro acordată vreodată în țara noastră  și până la asistarea în achiziții și fuziuni care au schimbat topul trei al băncilor în România. Am evoluat împreună, până la recunoașterea internațională a PeliFilip în primul eșalon al firmelor de avocatură din România , iar în cazul meu, până la votul de încredere si noua responsabilitate pe care le primesc din partea firmei în noua poziție de Counsel.”

Alexandru Goșa, counsel (Departamentul de Rezolvare a disputelor)

Avem o echipă extraordinară la toate nivelurile și sunt mândru că, alături de colegii mei, am participat la unele dintre cele mai complexe litigii si arbitraje. Promovarea în poziția de Counsel imprimă pentru mine un plus de responsabilitate pentru viitor și am încredere că voi avea în continuare o contribuție semificativă în asistarea clienților noștri, alături de echipa PeliFilip.”

Mirabela Mariaavocat senior (Departamentul de Drept imobiliar și proiecte)

„Mă simt foarte recunoscătoare pentru mediul pe care l-am găsit în PeliFilip, pentru proiectele la care am avut acces și oamenii alături de care am lucrat și care au contribuit substanțial la dezvoltarea mea. Văd această promovare ca pe o recunoaștere reciprocă a unei potriviri profesionale.”

Ana Pantilică, avocat senior (Departamentul de Rezolvare a disputelor )

“Primesc cu bucurie şi încredere noul rol care îmi este încredinţat în colectivul în care am avut inspiraţia să aleg, acum aproape 6 ani, să îmi încep drumul profesional. Am învățat, în parcursul meu la PeliFilip, cu ghidarea și susținerea colegilor, să gestionez proiecte pe cât de dificile, pe atât de frumoase, precum și să răspund exigentelor clienților noștri si sa le protejez interesele si proiectele pe care le deruleaza intr-un mediu economic extrem de dinamic si competitiv.” 

Suciu Popa

Suciu Popa a anunţat, în luna iunie, promovarea lui Iulian Cioienaru în poziţia de Partener şi a altor doi avocaţi, Andreea Gancea şi Mihai Cărăgui, în poziţia de Senior Associates.

Cu o experienţă de peste 14 ani în litigii civile, comerciale şi administrative, Iulian a reprezentat de-a lungul timpului clienți în dosare complexe legate de proiecte de infrastructură/construcții în domeniul imobiliar, precum și în litigii legate de investiții şi fiscale. El reprezintă în prezent un portofoliu de companii internaţionale şi locale în diverse sectoare, precum energie şi utilităţi, industria auto, farma şi sectorul financiar.

Andreea Gancea este implicată în dosare de arbitraj internațional, facând parte din echipa care gestionează o gamă largă de aspecte juridice în domenii precum energie, resurse naturale, construcții şi infrastructură. De asemenea, Andreea a dobândit experiență în tranzacții corporative/fuziuni și achiziții, asistând clienți și fonduri de private equity în legătură cu diferite proiecte de preluare sau vânzare în România.

Mihai Cărăgui asistă clienți din diverse sectoare precum bancar, auto și infrastructură, acoperind o gamă largă de aspecte corporative și comerciale, protecţia datelor şi probleme de guvernanță corporativă. De asemenea, Mihai asistă clienţii într-o gamă largă de aspecte legate de dreptul muncii şi beneficii ale angajaţilor.

Biriș Goran

Biriş Goran a anunțat în luna noimebrie că Dana Dunel-Stancu s-a reîntors în echipă, după doi ani în care a coordonat departamentul juridic al Hidroelectrica S.A., lider al pieței de energie electrică din România.

Expert recunoscut pentru experiența sa în domeniul energetic din Romania, Dana practică avocatura de peste șaisprezece ani exclusiv pentru clienți din industria energiei, petrolului și gazelor, cunoscând astfel în detaliu oportunitățile și constrângerile comerciale sau de reglementare din domeniu. În plus, studiile sale academice de drept și științe politice îi oferă instrumentele pentru o abordare a problematicilor juridice atât din perspectiva afacerilor, cât și din perspectiva autorităților publice sau de reglementare.

 Este ideal să lucrezi alături de unii dintre cei mai buni avocați din Romania și să fii parte dintr-o echipă care se ghidează după aceleași valori morale și profesionale ca tine, a adăugat Dana Dunel – Stancu. Împreună cu colegii avocați și consultanți fiscali vom oferi clienților acea expertiză integrată de care au nevoie pentru finalizarea în siguranță a proiectelor pe care le dezvoltă și pentru rezolvarea problemelor curente de business. Experiența în cadrul Hidroelectrica mi-a oferit o perspectivă detaliată asupra nevoilor unei companii mari din domeniul energiei de la un consultant de specialitate și sunt încrezătoare că Biriș Goran va putea să îndeplinească cerințele clienților săi.”

Wolf Theiss

Societatea regională de avocatură Wolf Theiss și-a consolidate, în luna octombrie, practica de Infrastructură și Construcții din România prin recrutarea Edwinei Udrescu, Avocat Senior cu o experiență vastă în coordonarea proiectelor internaționale de construcții și infrastructură.

Edwina va face parte din echipa Wolf Theiss România, ce este în prezent formată din 30 de avocați, 6 dintre aceștia fiind parteneri. Edwina va juca un rol important în consolidarea practicii locale de infrastructură și construcții a Wolf Theiss atât prin identificarea potențialelor oportunități de afaceri pentru clienții Wolf Theiss în România, precum și prin sprijinirea acestora în dezvoltarea unor astfel de proiecte.

Înainte de a se alătura echipei Wolf Theiss, Edwina a coordonat departamentul legal al subsidiarei din România a unei importante companii de construcții internationale, în cadrul căreia a acordat asistență juridică privind contracte comerciale și de antrepriză în construcții, contracte tip FIDIC, proiecte PPP & concesiuni, proiecte de infrastructură și achiziții publice, asigurând de asemenea reprezentarea în litigii și în arbitraje locale (CICA Rules) și internaționale (ICC Rules) din industria construcțiilor. Alături de licența în drept obținută în România, deține o diplomă de Master în Dreptul Construcțiilor și Arbitraj la Universitatea King’s College, Londra și o certificare de Fellowship în arbitraj acordată de Chartered Institute of Arbitrators. Este membră a Baroului București și arbitru pe lista de arbitrii a Curții de Arbitraj Comercial Internațional București.

Dentons

Firma globală de avocatură Dentons a anunţat numirea lui Perry Zizzi, specializat în domeniile financiar-bancar şi real estate, pe poziţia de Managing Partner al biroului din România. Acesta va prelua conducerea biroului de avocatură de la Bucureşti în locul Andei Todor, care a ocupat funcţia de Managing Partner în Romania din 2008.

Perry Zizzi, un avocat cu peste 23 ani de experienţă, vine cu cunoştinţe în împrumuturi sindicalizate, securitizare, pieţe de capital şi finanţare de achiziţii, precum şi dezvoltarea, finanţarea, achiziţia şi leasing-ul de proiecte imobiliare. A practicat dreptul în Statele Unite, America Latină, Europa de Vest și piețele emergente din Europa Centrală și de Est.  Experiența lui în finanțări este deosebit de vastă, acoperind împrumuturi sindicalizate, securitizare, piețe de capital, împrumuturi garantate și împrumuturi subordonate, recapitalizare și finanțarea achizițiilor.

D&B David şi Baias

D&B David şi Baias, societate de avocatură afiliată PwC România, anunță noi promovari in cadrul echipei sale. Promovarile survin ca urmare a finalizarii cu succes a procesului anual de evaluare a performantelor profesionale si au ca scop consolidarea pozitiei D&B ca fiind unul dintre liderii de piata in avocatura de business in domenii precum litigii, concurenta, fuziuni si achizitii (M&A), servicii financiare si real estate.

Cu o experienta de peste 10 ani in domeniul litigiilor fiscale si administrative, Ana Maria Iordache a devenit Partener in cadrul D&B David și Baias. De-a lungul carierei sale, Ana Maria a reprezentat cu succes numerosi clienti, atat in fata autoritatilor si instantelor de judecata din Romania, cat si in procedurile derulate in fata Curtii de Justitie a Uniunii Europene.

Sfera sa de practica include o gama variata de litigii din domeniul dreptului fiscal, dreptului administrativ, dreptului concurentei, protectia datelor cu caracter personal, precum si litigii generate de procedura executarii silite. Intr-una dintre cauzele de referinta in care Ana-Maria a fost implicata impreuna cu echipa sa, a reprezentat cu succes in fata instantelor nationale de judecata unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania pe piata de energie, intr-o serie de litigii fiscale in urma carora au fost anulate mai multe decizii de impunere si acte de executare silita. De asemenea, impreuna cu colegii sai din echipa de concurenta Ana-Maria a reprezentat cele mai importante companii din domeniul farmaceutic, petrol si gaze si telecom in litigii de dreptul concurentei, D&B obtinand anularea sau reducerea semnificativa a amenzilor aplicate de autoritatea de concurenta. Totodata, Ana-Maria a reprezentat patru clienti importanti pe parcursul procedurilor derulate in fata Curtii de Justitie a Uniunii Europene in dosare complexe de fiscalitate.

Ana-Maria este absolventa a Facultatii de Drept, Universitatea „A.I.Cuza” Iasi si detine o diploma de master in Drept European, obtinuta in cadrul aceleiasi universitati. A urmat de asemenea cursurile de Drept European ale Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Modena e Reggio Emilia, Italia.

Cristina Paduraru a fost promovata Avocat Senior Coordonator ca o recunoastere a activitatii sale in practica de fuziuni si achizitii (M&A). De-a lungul carierei sale, Cristina a fost in mod activ implicata in numeroase proiecte de M&A, atat de partea cumparatorului, cat si a vanzatorului, in toate stadiile unei astfel de tranzactii, de la intalnirile preliminare, pana la semnarea propriu-zisa a vanzarii. De asemenea, Cristina are o bogata experienta in proiecte de restructurare, de pe piata locala si internationala, asistand clienti din mai multe industrii, specializandu-se pe sectoarele de IT si tehnologie, media si industria alimentara.

Cristina a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, este membra a Baroului Bucuresti din 2012 si face parte din echipa de Corporate M&A a D&B David și Baias din septembrie 2012.

Georgiana Balan a fost promovata Coordonator al practicii de drept imobiliar, segment in care are o experienta de peste 10 ani. Este specializata in tranzactii imobiliare si in acordarea de asistenta in procesul de construire. De-a lungul carierei sale, Georgiana a asistat o multitudine de clienti in tranzactii imobiliare, asocieri in participatiune, dezvoltari de proiecte imobiliare, inchirieri, contracte comerciale si aspecte de drept societar.

A fost implicata in mari proiecte de dezvoltare si a acordat asistenta clientilor in toate etapele proiectului, de la achizitionarea terenului, pana la deschiderea afacerii si operarea sediului. A fost recent implicata in procesul de edificare a mai multor fabrici de productie in Romania si in importante transferuri de proprietati imobiliare comerciale si logistice.

Georgiana a absolvit cursurile Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti si s-a alaturat echipei D&B in 2013. Inca de la venirea sa, a depus eforturi considerabile pentru dezvoltarea practicii de real estate. Georgiana se distinge printr-o excelenta intelegere a businessului, abordarea creativa si mereu orientata spre client, precum si printr-un entuziasm molipsitor.

Ovidiu Bold a fost promovat in pozitia de Avocat Senior Coordonator in cadrul D&B David și Baias. Avand o experienta de peste 10 ani in cadrul proiectelor de Servicii Financiare, Ovidiu este specializat in dreptul bancar, de asigurari, drept societar si protectia datelor cu caracter personal. Ovidiu a acordat asistenta juridica institutiilor de credit, institutiilor financiare nebancare, societatilor de asigurari si societatilor ale caror actiuni sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata, cu privire la efectuarea de operatiuni precum transferul de portofolii de credite, modificari in structura actionariatului, analize de due dilligence, structurare a diverselor produse bancare (e.g. reverse factoring).

Ovidiu a fost de asemenea implicat in constituirea unei institutii de credit, inregistrarea unor institutii financiare nebancare, fuziunea unor societati de asigurare si ofera asistenta juridica continua clientilor in relatia cu autoritatile de supraveghere din sectorul financiar din Romania, precum BNR si ASF. Ovidiu a oferit asistenta in cadrul procedurilor de negociere desfasurate pentru intrarea pe piata a unei institutii de credit din Uniunea Europeana (in parteneriat cu un furnizor de servicii telecom), precum si pentru infiintarea sucursalei institutiei de credit in Romania.

Ovidiu a absolvit Facultatea de Drept in cadrul Universitatii Bucuresti in 2007 si este membru al Baroului Bucuresti.

Cu experienta in diverse proiecte imobiliare, inclusiv tranzactii, Anca Alexandrescu a fost promovata in cadrul echipei D&B in pozitia de Avocat Senior. Anca a acordat asistenta atat unor dezvoltatori locali, cat si internationali, implicati in proiecte imobiliare si proiecte de infrastructura in Romania. A fost implicata in diverse tranzactii, inclusiv achizitii de paduri, terenuri agricole, parcuri solare si eoliene.

Anca a absolvit Facultatea de Drept a Universitatii din Bucuresti si este membra a Baroului Bucuresti din 2009. In noiembrie 2017 s-a alaturat echipei de Corporate M&A din cadrul D&B David și Baias.

Promovata in pozitia de Avocat Senior, Romana Hiritiu face parte dintr-o echipa de avocati specializati in proiecte de drept societar complexe. Expertiza sa consta in drept comercial si societar si include structurari de grupuri nationale si internationale de societati, fuziuni domestice si transfrontaliere, divizari, vanzari si achizitii de actiuni sau active, intr-o varietate de industrii precum cea alimentara, cea a produselor industriale, retail si distributie, materiale de constructie, si domeniul bancar.

Romana este absolventa a Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Este membra a Baroului Cluj din 2013 si a celui din Bucuresti din 2015. Face parte din echipa de Corporate M&A a D&B David și Baias din mai 2015.

Adina Oprea fost promovata Avocat Senior si face parte din echipa de Corporate M&A a D&B David și Baias din ianuarie 2014. Este specializata in drept societar si comercial. Domeniile sale de expertiza includ fuziuni si achizitii, precum si dreptul muncii si reglementari din domeniul energiei si dreptul mediului. Adina a fost implicata in numeroase tranzactii, atat de partea cumparatorului, cat si de partea vanzatorului, proiecte de due diligence, precum si in proiecte de restructurare si reorganizare a societatilor (fuziuni, divizari, transfer de afacere etc).

Adina este absolventa a Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Titu Maiorescu si membra a Baroului Bucuresti din anul 2014. Detine o diploma de masterat in dreptul afacerilor si un certificat de absolvire a cursului „Bazele antreprenoriatului”, livrat de Institutul de Antreprenoriat din cadrul Universitatii de Stiinte Aplicate din Frankfurt.

Zamfirescu Racoți & Partners

Societatea de avocați Zamfirescu Racoți & Partners își extinde echipa de management prin avansarea a doi avocați la statut de partener. Decizia, care vine în completarea altor șapte promovări interne efectuate la începutul acestui an, reconfirmă strategia ZRP de a stimula dezvoltarea internă a avocaților pe toate nivelurile de senioritate. Monica Strîmbei devine partener în cadrul departamentului Litigii și va coordona mandatele firmei în domeniile care au consacrat-o, și anume dispute în materia piețelor de capital, contencios-administrativ și energie și resurse naturale. Cătălin Micu este noul partener în cadrul departamentului Consultanță și va prelua coordonarea practicii de dreptul muncii, cu atribuții suplimentare de conducere și consolidare a practicilor de drept societar și drept medical.

Cu experienţă juridică de 13 ani, Monica Strîmbei este specializată în litigii civile şi de contencios administrativ din sectoare variate de activitate, incluzând dispute privind piaţa de capital, achiziții publice, energie şi resurse naturale, structuri de parteneriat și guvernanță corporativă. Monica a reprezentat un portofoliu semnificativ de clienți în domeniul litigiilor pe piața de capital, dovedind o cunoaștere detaliată a cadrului legal național și european, susținută de un background semnificativ în domeniul societar, al fuziunilor și achizițiilor, precum și de experiență vastă în domeniul serviciilor financiar-bancare.

Monica a coordonat dispute complexe privind emitenți și acționari, litigii între investitori și autorități, precum și dispute cu privire la operațiuni de listare, delistare, oferte publice. Practica Monicăi în materia disputelor din domeniul achizițiilor publice se distinge prin abilitatea creativă de rezolvare a problemelor, precum și atenția riguroasă la detalii pentru a obține soluţii eficiente pentru clienţi. Pe parcursul ultimilor ani a preluat și mandate în domeniul arbitrajului internațional, care implică probleme complexe legate de dreptul comercial internaţional, dreptul public internaţional şi privat.

Monica este absolventă a Facultății de Drept (2004) din cadrul Universității București, deține un master în drept international și a finalizat cursuri de formare a mediatorilor. Este membru al Chartered Institute of Arbitrators, Londra, și i s-a acordat diploma în Arbitraj Comercial Internațional de către aceeași instituție.

Cătălin Micu este specializat în dreptul muncii și asigură asistență generalizată în această materie pentru corporații internaționale cu subsidiare în România și companii locale. Având cunoştinţe temeinice şi solide cu privire la regulamentele societare din România, Cătălin oferă, de peste 12 ani, asistenţă juridică în domeniul negocierii contractelor, implementării sistemelor sofisticate de organizare a managementului şi transferurilor societare importante. În anul 2014, Cătălin a coordonat cu succes prima restructurare ad integrum a personalului unei bănci din România, prin intermediul unei proceduri de concediere colectivă integrată într-un mecanism sofisticat de repoziționare a resursei umane într-o nouă organigramă aprobată de acționarii băncii.

Cătălin este, de asemenea, specializat în domeniul medical și al dreptului societar, fiind implicat în proiecte de importanţă majoră ale unor clienţi relevanţi acţionând în diverse ramuri de business.

Cătălin este absolvent al Facultății de Drept (2005) din cadrul Universității “Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca și deține un master în Dreptul afacerilor la Facultatea de Drept, Universitatea București.

Din anul 2016, Cătălin este prezent în topul profesioniștilor din România în materia dreptului muncii, clasament realizat de către prestigioasa publicație juridică Chambers & Partners.

Schoenherr România

Schoenherr România a recrutat-o pe Mona Banu, avocat care a activat  în cadrul RTPR Allen & Overy. În cadrul Schoenherr România, Banu se va ocupa de aspecte ce tin de dreptul concurenței atât în România cât și în Uniunea Europeană.

Deloitte România

Trei consultanți și avocați ai Deloitte România au fost promovați în cadrul grupului ca parteneri pentru regiunea Europa Centrală, a anunțat firma de audit și consultanță. Astfel, Ciprian Gavriliu, director servicii fiscale, Deloitte România, a fost promovat în poziția de partener în Deloitte Europa Centrală, iar Georgiana Singurel și Andreea Artenie, parteneri la Reff & Asociații, au devenit parteneri Deloitte Legal în Europa Centrală.

Clifford Chance Badea

Clifford Chance Badea, biroul local al firmei de avocatură globale Clifford Chance, a anunțat in luna iunie recrutarea Ecaterinei Burlacu în poziția de Senior Associate în practica M&A și Real Estate coordonată de partenerul Nadia Badea. Cu o experiență de peste zece ani în Corporate M&A, dreptul muncii și protecția datelor, Ecaterina a asistat de-a lungul anilor companii de anvergură din industrii dinamice precum retail, imobiliare, construcții, IT, servicii medicale, industria auto, industria tutunului sau asigurări. Este apreciată pentru experiența și înțelegerea în profunzime a afacerilor și valorilor clienților pe care i-a reprezentat, calitatea consultanței și serviciilor oferite, precum și pentru abordarea pragmatică și eficientă.

Voicu & Filipescu

Noi poziții de avocați au fost create în cadrul firmei ca urmare a creșterii volumului de mandate din acest an.

Ca urmare a procesului de recrutare desfașurat în această toamnă, firma a selectat candidați aflați atât la început de drum profesional, cat și avocați cu experiență în domeniu. Anca Țicu, Iuliana Rusu, Cosmin Bolog și Alina Paraschiv sunt primii avocați cooptați de Voicu & Filipescu pe poziția de Associate în cadrul firmei, urmând ca echipa de avocați sa fie extinsă în viitor cu noi poziții.

Stratulat Albulescu

Începând cu 1 iulie 2018, echipa de Real Estate de la Stratulat Albulescu se consolidează cu un nou partener – avocatul Corneliu Vasile Popa.

Corneliu Popa este un avocat cu reputație, cu peste 20 de ani de experiență pe piețele juridice românești și germane. Popa va co-manageria divizia de real-estate a societății de avocatură, alături de Silviu Stratulat, Managing Partner.

Corneliu Popa a activat în calitate de avocat senior la Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, în cadrul Departamentelor de Corporate, Bancar și Finanțe și Real Estate. A fost coordonator al proiectelor imobiliare, ocupandu-se de due diligence. A acordat asistență clienților pe parcursul negocierilor și perioadelor post-achiziție / post vânzare, cum ar fi GTC, Neocity, AFI, Charlemagne Capital, Fabian Capital (mai târziu Dinu Patriciu Real Estate Services) și Cascade Group.

In perioada cat a fost team coordinator la NSL (Noerr), a gestionat achiziționarea și vânzarea de proprietăți pentru clienți  preum ar fi Kaufland, Lidl, bauMax, consolidând astfel experiența sa în domeniul imobiliar.

În ultimii doi ani, Corneliu a fost coordonatorul echipei de real estate și fuziuni și achiziții la KPMG Legal / TMO SPRL. A acordat asistență mai multor companii multinaționale cu intrarea, consolidarea și / sau restructurarea pozițiilor lor pe piețele relevante, cum ar fi producătorii italieni de electrocasnice, producătorii francezi si italieni de automobile și piese de schimb, companii americane de petrol și gaze, companii germane și austriece de construcții și producătorii de materiale de construcție etc

Corneliu este specializat în domeniu agroindustrial.

Duncea, Ștefănescu & Asociații 

Societatea de avocatură Duncea, Ștefănescu & Asociații a anunțat în luna mai a acestui an promovările acestui la nivel de top management, dar și în celelalte eșaloane. Astfel, av. Matei DIMOFTACHE (42) este promovat pe poziția de Partener, av. Radu NICOLESCU (37) urcă încă o treaptă ierarhică, devenind Managing Associate, iar av. Diana CERNAT (34) devine Senior Associate.

Matei DIMOFTACHE (42) – Partener, Head of Banking & Finance

Matei deține o experiență de peste 18 ani în sistemul bancar, de asigurări și servicii de consultanță juridică.

Oferă asistență în crearea produselor și a procedurilor de creditare retail sau corporate, conceperea și implementarea procedurilor de achiziții, negociere și contracte, proceduri AML / KYC, proceduri anti-fraudă bancare sau specifice sistemului de asigurări, proceduri și sisteme de asistare a clienților customer care / complaints, precum și aspecte de reglementare.

Înainte de a se alătura echipei Duncea, Ștefănescu & Asociații, Matei a fost implicat cu precădere în creare de produse de creditare retail sau corporate, creare produse de asigurare în cadrul unor operațiuni de start-up în sistemul bancar, de asigurări sau bancassurance în grupuri bancare internaționale de renume.

Radu NICOLESCU (37) – Managing Associate

Radu are o experiență de peste 10 ani în domeniu, fiind implicat în numeroase proiecte de consultanță juridică de afaceri și reprezentare a clienților, atât în litigii civile între profesioniști cât și litigii de muncă.

De asemenea, Radu asistă clienți în probleme specifice dreptului muncii, precum întocmirea contractelor de muncă și a documentelor de modificare a acestora, negocieri colective sau individuale, restructurări de posturi, concedieri individuale sau colective, analize due diligence, întocmirea regulamentelor interne etc. Radu asistă și reprezintă în mod constant clienții societății în chestiuni litigioase.

Diana CERNAT (34) – Senior Associate

Diana are o experiență de 9 ani în consilierea clienților locali și internaționali în diverse domenii ale legislaţiei româneşti și europene: de la aspecte comune privind negocierea și executarea contractelor comerciale, operațiuni de achiziții publice, până la pregătirea rapoartelor due diligence. De asemenea, a asistat și reprezentat clienți în probleme specifice industriei de automobile, protecția datelor cu caracter personal, băncilor și serviciilor financiare.

Domeniul său de competență include următoarele specializări: drept civil, concurenţă, protecția datelor, achiziţii publice, energie regenerabilă.