Din 4 aprilie 2022, Wolf Theiss are o nouă identitate vizuală

Wolf Theiss a desfăşurat un proiect de rebranding, pentru a reflecta modul de gândire dinamic și bazat pe expertiză a firmei internaționale de avocatură.

Wolf Theiss subliniază poziția sa unică pe piață prin crearea unei noi identităţi vizuale. Reprezentând clienți internaționali pe piețele complexe și în proces de dezvoltare rapidă din regiunea CEE & SEE, noul design își propune să reflecte punctele forte ale Wolf Theiss.

Wolf Theiss este o firmă de avocatură regională și internațională puternică, unde avocații noștri talentați rezolvă problemele cu optimism și sprijin direct, folosindu-și creativitatea și gândirea inovatoare. Wolf Theiss are o echipă puternică de persoane pasionate care îi sprijină pe clienții noștri să navigheze cu încredere prin noi provocări „, spune Andrea Gritsch, Managing Partner la Wolf Theiss Austria.

Succesul le dă dreptate: cel mai recent, Wolf Theiss și-a apărat poziția de top ca „Firma de avocatură a anului: Europa Centrală și de Est (The Lawyer)”.

Prin urmare, obiectivul a fost de a crea un concept de brand coerent, pentru a se evidenția pe piețele locale. Limbajul vizual se concentrează pe crearea unei experiențe holistice pe toate canalele internaționale și regionale, exprimând valorile cheie ale brandului. Cerințele în continuă evoluție ale dreptului internațional al afacerilor au inspirat Wolf Theiss să introducă o tonalitate modernă: „clară, îndrăzneaţă și cu o abordare deschisă și umană”, adaugă Claus Schneider, Managing Partner la Wolf Theiss Austria.

Pentru realizarea proiectului de rebranding, Wolf Theiss a apelat la agenția internațională de design Bleed.Studio:

A fost o călătorie incitantă și o colaborare inspiraţională, care ne-a provocat să construim un design clar și flexibil, care să poată fi aplicat în toate punctele de contact relevante, de la contracte și publicații juridice la postări în Social Media. Credem că noua identitate vizuală transmite perfect spiritul brandului„, spune Marc Damm, Lead Designer la Bleed.Studio.

“Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, noua identitate vizuală Wolf Theiss va fi vizibilă în toate mediile relevante, atât online cât şi offline. Aceasta întărește poziția noastră la nivelul pieței, într-o lume în continuă schimbare. Proiectul de rebranding este o inițiativă desfășurată de Wolf Theiss în toate țările din CEE & SEE în care compania este prezentă, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune”, a declarat Bryan Jardine, Managing Partner la Wolf Theiss România.