Crowe România lansează „Vocea Angajării”, o campanie de awareness și recrutare realizată împreună cu George Bonea

Crowe România lansează în luna iunie o nouă campanie de marketing intitulată Vocea Angajării. Campania îl are drept protagonist pe George Bonea, cunoscut în online pentru emblematicul său personaj speaker demotivațional. Făcând apel la umor, campania își propune să genereze brand awareness pe piața de consultanță, contabilitate, salarizare, audit și taxe din România, dar și să atragă noi angajați, dornici să facă parte dintr-un mediu dinamic, plin de oportunități de dezvoltare personală și profesională.

Pe o piață de servicii în care comunicarea este, de regulă, formală, Crowe România și-a propus să iasă din tipare și să vină cu un concept tânăr, dinamic și îndrăzneț, care face apel la umor și auto-ironie. Alături de George Bonea, o figură reprezentativă a online-ului românesc atunci când vine vorba de umor inteligent, sarcasm și noi perspective asupra unor concepte cotidiene, campania a pornit de la o idee familiară tuturor și anume celebra emisiune „Vocea României”. Gândind și prezentând procesul de recrutare prin prisma unor audiții, Crowe România a ilustrat cu mult șarm atât mediul de lucru din cadrul companiei, cât și trăsăturile și felul de a fi al angajaților: tineri, cu un simț al umorului dezvoltat, glumeți din cale-afară, dar în același timp serioși, tratând cu profesionalism job-ul pe care îl au și investind timp și energie pentru a-și consolida expertiza în domeniul în care au ales să profeseze.

Până acum domeniul contabilității, taxelor și al auditului a fost o limbă străină pentru mine. Când am acceptat proiectul Crowe-diARK-MăBucur, m-am gândit că mai învăț și eu una alta și… cine știe… dacă nu mai merge cu #influenkăreala poate pot să mă reprofilez. Cât de greu poate să fie să dai niște salarii? Că doar nu dau din banii mei, nu? Ideea clipului a fost să arătăm că atmosfera de la Crowe e una degajată și prietenoasă. Și metafora parodierii după Vocea României în context de job e meta-filosofică: primești job-ul după cum și ce cunoști, nicidecum după aspect”, povestește George Bonea, copywriter, blogger, speaker demotivațional și autor.

Deschiderea pentru o astfel de abordare și „mâna liberă” la creativitate în execuția acestei campanii vine, cu toate acestea, din interiorul companiei. Cunoscând provocările cu care se confruntă această industrie în ceea ce privește atragerea de oameni noi și dorindu-și să iasă din tiparele clasice de comunicare și promovare a ofertei de angajare, Manuela Furdui – Managing Partner Crowe România a fost de la bun început susținătoarea acestei schimbări de perspectivă. „Am vrut să ne diferențiem de ceilalți jucători de pe piață și să punem în față cel mai mare atu al nostru: oamenii Crowe. Ei sunt motorul reușitelor și succesului de care ne bucurăm la Crowe, iar profesionalismul și know-how-ul de care dăm dovadă pornesc de la ei. Așa că am zis: totul sau nimic. Iar rezultatul a fost unul pe măsura așteptărilor noastre: impecabil”, ne-a mărturisit Manuela.

Personajele pe care le întâlnim în „Vocea Angajării” nu sunt actori, ci sunt chiar #oameniiCrowe. Dornici să facă parte dintr-un proiect nou, diferit, care să pună în valoare compania, aceștia au acceptat provocarea de a interpreta o serie de personaje, ilustrând astfel mediul din cadrul Crowe România: proaspăt, tânăr, deschis, cu un simț ridicat al umorului, ideal pentru cei ce își doresc o carieră de succes, dar și un loc de muncă în care să se simtă de-ai locului.

***

În prezent, Crowe România ocupă locul 6 în topul național al companiilor de audit, taxe, consultanță, contabilitate și salarizare pe baza cifrei de afaceri (aprox. 9 milioane €), beneficiind de ani valoroși de expertiză în oferirea de servicii la cea mai înaltă calitate. Compania face parte din Crowe Global, o rețea internațională de consultanță, audit și contabilitate care funcționează ca suport pentru toate companiile ce-și asumă responsabilitatea unor angajamente externe. Situată în top 10 rețele internaționale, cu peste 42.000 de profesioniști în 750 de birouri, Crowe Global oferă un know-how cuprinzător în mai mult de 130 de țări pe întreg globul.