În calitate de partener al Meydan FreeZone, Gociu și Asociații oferă servicii complexe în vederea încorporării inițiale și menținerii autorizațiilor companiei.
Costurile sunt împărțite în două categorii, taxele achitate către FreeZone și Stat cât și onorariile percepute pentru aceste servicii.
I. Încorporarea unei companii în Dubai, Meydan FreeZone:
Astfel cum am indicat într-un articol anterior, înființăm societăți On-Shore, în regim de shared desk (4 ore/lună) cu adresă fizică în Dubai, Meydan FreeZone.
Pentru încorporarea unei companii în Dubai, nu este necesară prezența fizică, toate documentele fiind realizate prin agenți autorizați, cum suntem și noi.
Costurile sunt: taxe: 12.520 AED, care includ licența pentru 3 grupe de activități – valabilă 1 an și sediul social fizic în regim de shared desk (4 ore/lună) pentru 1 an.
În general onorariul perceput pentru această etapă este de 2.400 Euro.
II. Obținerea vizei, permisului de ședere:
Taxa pentru obținerea cardului de emigrare este de 2.000 AED, taxa pentru alocarea vizei este de 1.850 AED, viza business este taxată cu 4.000 AED, schimbarea statutului vizei (dacă se intră în UAE cu viza turistică) este taxată cu 1.520 AED.
Costurile pentru vizita medicală în regim VIP, prezența pentru furnizarea datelor biometrice în regim VIP și obținerea permisului de ședere: 2.250 AED. Regimul VIP înseamnă că veți fi luat de la hotel/aeroport de către un colaborator, care vă va însoți la activitățile menționate, unde veți avea prioritate VIP, iar ulterior vă duce înapoi la hotel sau aeroport, după preferințe.
La acest moment este necesară prezența fizică în Dubai, pentru o perioadă care nu ar trebui să depășească 7 zile.
Onorariul pentru această etapă este de 3.400 Euro.
După acest moment se poate deschide în mod direct (și cu unele bănci on-line), un cont bancar atât pe numele personal, cât și pe numele companiei, în UAE.
În condițiile în care se dorește Meydan FreeZone poate asista procedura, pentru o taxă de 4.500 AED.
III. Anul II.
Taxele pentru prelungirea licenței și a sediului este de 12.500 AED, reînnoirea cardului de imigrant 2.000 AED, iar alocarea anuală a vizei are o taxă de 1.850 AED, un total taxe de 15.350 AED.
Onorariul pentru realizarea operațiunilor necesare este de 2.000 Euro, cu mențiunea că nu este necesară prezența fizică.
IV. Anul III.
Pe lângă taxele indicate pentru anul II de 15.350 AED se adaugă reînnoirea vizei cu o taxă de 3.520 AED, examen medical și reînnoire permis (în regim VIP) cu taxele de 2.250 AED, rezultând un total de 21.120 AED.
Onorariul pentru anul 3 este de 3.400 Euro și este necesară prezența fizică în Dubai, care nu ar trebui să depășească 7 zile.
V. Anul IV. Anul V.
Din punct de vedere al costurilor anul 4 este egal cu anul 2, iar anul 5 este egal cu anul 3. În anul 3 și anul 5 trebuie mers în Dubai pentru realizarea controlului medical și prelungirea permisului de ședere.
VI. Contabilitatea.
Contabilitatea nu este obligatorie în Dubai, dar trebuie prezentată autorităților, în caz că este cerută într-un termen de 5 zile.
Totodată este utilă pentru a cunoaște și declara momentul depășirii plafonului de 100.000 Euro, pentru plata TVA.
Putem recomanda contabili autorizați, care în funcție de specificul activității și numărului de facturi, percep între 3.500 și 5.000 AED.
Precizăm că taxele sunt stabilite de către stat, iar enumerarea lor este aplicabilă la data de față, urmând ca pentru fiecare serviciu în parte să fie comunicate taxele, la momentul realizării lor.