Baroul Bucuresti trece prin (re)renovari

Cladirea Baroului Bucuresti, trecuta printr-un proces de consolidare, va fi supusa, in perioada urmatoare, unor noi serii de lucrari renovatoare, ce vor consta in refacerea sistemelor de instalatii si cea a finisajelor din zonele recent consolidate, arata un anunt postat recent pe site-ul Baroului.

Concret, Baroul intentioneaza sa refaca si sa modernizeze sistemele de instalatii din imobilul situat in strada Dr. Raureanu, nr. 3, sector 5, precum si sa refaca finisajele din zonele afectate de lucrarile de consolidare a aceleiasi cladiri.

Potrivit anuntului, refacerea si modernizarea vizeaza urmatoarele sisteme de instalatii:

1. Instalatia de alimentare cu apa. Se vor monta rezervoare pentru apa, pompe de circulatie pentru apa potabila si apa necesara in caz de urgenta, se vor inlocui hidrantii din subsol, se vor monta obiecte sanitare in grupul sanitar subsol.

2. Instalatia de canalizare. Se vor inlocui tevile din subsol, se va monta grupul de pompare pentru ape uzate din subsol.

3. Instalatia electrica. Se vor reface circuitele electrice in subsol, se va monta un sistem de ventilatie pentru subsol, se va reface instalatia de iluminat.

4. Instalatia de distributie a agentului termic. Se vor monta corpurile de incalzire in subsolul 1.

In legatura cu aceste lucrari, Baroul face urmatoarele precizari:

– Lucrarile se vor desfasura la sediul din str. Dr. Raureanu, nr. 3, sector 5, subsol 1 si 2.

– Oferta va fi depusa pana la data de 03 august 2015, ora 12.00,  in plic sigilat la registratura Baroului Bucuresti, str. Dr. Raureanu, nr. 3, sector 5, camera 502.

– Firma care executa montajul trebuie sa aiba autorizarile legale necesare si sa dispuna de personal calificat. Se vor depune, impreuna cu oferta financiara, urmatoarele documente: copie CUI, copie autorizari, copie diplome/certificate de calificare pentru muncitori si personal de supraveghere, lista cu alte lucrari de instalatii executate. Firma va fi mandatata sa obtina toate avizele si autorizariile necesare executarii lucrarilor, conform legii nr 422/2001.

– Montajul sa fie gata in cel mult 45 zile de la data predarii frontului de lucru.

– Detalii suplimentare se pot obtine la tel. 0754 041 305 sau e-mail administrativ@baroul-bucuresti.ro.

– Reprezentantii firmei pot vizita amplasamentul zilnic in intervalul orar 8-16.

– O copie dupa proiecte poate fi ridicata de la sediul Baroului Bucuresti.

– Costul caietului de sarcini este 1.000 ron.

In ceea ce priveste refacerea finisajelor din zonele afectate de lucrarile de consolidare, vor fi necesare urmatoarele “imbunatatiri”:

1. Refacerea pardoselii la intarea A si de pe holul de la parter. Vor fi inlocuite si usile de la intrarea in Baroul Bucuresti.

2. Finisarea tavanului si a peretilor din subsolul 1 si parter (tencuire cu mortar, montare tavan fals din rigips, zugravit).

3. Montarea de usi si ferestre la camerele din subsolul 1. Pentru camerele destinate depozitarii arhivei vor fi montate usi antifoc.

4. Demolarea scarii din curtea interioara si finisarea peretelui exterior.

5. Amenajarea unei rampe de acces pentru persoane cu dizabilitati.

Referitor la aceste lucrari, Baroul precizeaza:

– Lucrarile se vor desfasura la sediul din str. Dr. Raureanu, nr. 3, sector 5, subsol 1 si 2.

– Oferta va fi depusa pana la data de 03 august 2015, ora 12.00, in plic sigilat la registratura Baroului Bucuresti, str. Dr. Raureanu, nr. 3, sector 5, camera 502.

– Firma care executa montajul trebuie sa aiba autorizarile legale necesare si sa dispuna de personal calificat. Se vor depune, impreuna cu oferta financiara, urmatoarele documente: copie CUI, copie autorizatii, copie diplome/certificate de calificare pentru muncitori si personal de supraveghere, lista cu alte lucrari de finisaje executate. Firma va fi mandatata sa obtina toate avizele si autorizariile necesare executarii lucrarilor, conform legii nr 422.

– Finisajele sa fie gata in cel mult 60 zile de la data predarii frontului de lucru.

– Detalii suplimentare se pot obtine la tel. 0754 041 305 sau e-mail .administrativ@baroul-bucuresti.ro;

– Reprezentantii firmei pot vizita amplasamentul zilnic in intervalul orar 8-14.

– O copie dupa proiecte poate fi ridicata de la sediul Baroului Bucuresti.

– Costul caietului de sarcini este 1.000 ron.