Au inceput inscrierile in Comisiile care vor superviza alegerea conducerii Baroului Bucuresti

Avocatii interesati sa se inscrie in Comisia de Validare, Comisia de Solutionare a Contestatiilor si Comisia de Votare, constituite cu prilejul alegerii conducerii Baroului Bucuresti, pot face asta in perioada 11 – 23.03.2015, prin inregistrarea unei cereri-tip la Cancelarie, sediul Baroului, etaj V, camera 503, potrivit unui anunt postat miercuri pe site-ul institutiei.

In vederea aplicarii art. 5 din  Regulamentul de organizare a Adunarii Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului Bucuresti din anul 2015, adoptat prin Hotararea Consiliului Baroului Bucuresti nr. 2/10.02.2015, ramas definitiv, Consiliul Baroului Bucuresti anunta avocatii interesati ca inscrierea in Comisia de Validare, Comisia de Solutionare a Contestatiilor si Comisia de Votare se poate face in perioada 11 -23.03.2015, prin inregistrarea unei cereri-tip (model atasat) la Cancelarie, sediul Baroului, etaj V, camera 503”, precizeaza sursa citata.

Cererea de inscriere in Comisia de Validare, Comisia de Solutionare a Contestatiilor si Comisia de Votare poate fi descarcata de AICI.

Va reamintim ca, in 2015, doua dintre cele mai importante institutii juridice din Romania, Baroul Bucuresti si Uniunea Nationala a Barourilor (UNBR), isi vor alege conducerea, in contextul in care mandatele actualilor lideri, Decanul Ion Ilie-Iordachescu, respectiv Presedintele Gheorghe Florea, incepute in 2011, se incheie in vara acestui an.

Calendarul Adunarii Generale de Alegere a Organelor de Conducere a Baroului Bucuresti din anul 2015 poate fi consultat AICI.