Andersen Global unește platforma latino-americană sub un singur brand

Firmele latino-americane membre Andersen Global au adoptat brandul Andersen respectând rebranding-ul global cu scopul de a poziționa firma ca un one-stop-shop pentru servicii juridice si fiscale, informeaza Law.com.

Tranziția firmelor din Argentina, Brazilia, Ecuador, Guatemala, Mexic și Uruguay vine la mai puțin de două luni de la adoptarea mărcii Andersen de către firmele membre din Europa.

„Toți împărtășim aceleași valori și aceeași viziune, indiferent de granițe și este potrivit să se reflecte și în numele nostru comun”, a declarat Mark Vorsatz CEO Andersen.

Incepand cu anul 2015, Andersen este într-o continua expansiune si a permis firmei să ofere servicii juridice în 15 țări din America Latină: 34 de locații și peste 1.000 de profesioniști în regiune.

În ultimele șase luni, a patruns și în Caraibe, cu semnarea acordurilor de colaborare cu firme din 11 țări.

„Suntem dornici să avem un brand care să reflecte ceea ce știm deja – suntem o singura companie”, a spus Leonardo Mesquita, directorul regional al Andersen pentru America Latină.

Firmele membre din Brazilia, Ecuador, Guatemala, Mexic și Uruguay operau anterior sub mărcile „Andersen Tax” și „Andersen Tax & Legal”.