Accesul informatic la dosar – Curtea de Apel Bucuresti

  • Avocații din Baroul Bucuresti sunt informati ca, începând cu 1 Noiembrie 2019, părțile din cauzele înregistrate pe rolul Curții de Apel București vor putea să aibă acces în formă electronică la dosarele formate.
  • In vederea asigurării acestei modalitati comode de studiu a dosarului, avocații părților trebuie să formuleze, în scris sau in format electronic, o cerere în care să indice numele, numarul de telefon mobil si adresa de e mail, la care sa fie atașată împuternicirea avocațiala (scanată, în cazul în care cererea se trimite pe e mail).
  • După procesarea cererii (in circa 24 de ore), pe telefonul mobil va fi primită o parola, care va fi valabilă timp de 5 minute.
  • Avocații sunt rugați să atașeze, în format pdf, toate înscrisurile pe care le depun la dosarul cauzei, pentru a facilita atașarea acestora la „dosarul electronic”
  • Informatii suplimentare cu privire la alte detalii ale implementării aplicației vor fi puse la dispoziția avocaților după furnizarea acestora de către Curtea de Apel București.
  • Cu ocazia întâlnirii din 01.10.2019, dintre reprezentanții Curții de Apel București, ai Parchetului de pe lângă Curtea de Apel București și ai Baroului Bucuresti, reprezentanții profesiei de avocat- Ion Dragne, Mihail Ciobanu și Daniel Fenechiu, membri ai consiliului- au asigurat interlocutorii de deplina cooperare a avocaților pentru implementarea accesului facil la dosarele în care asigură reprezentarea părților.

Ion Dragne

Decanul  Baroului Bucuresti